bird
sun

Motylkowe zabawy z Trampolinkiem piątek, 17.04.2020r

Temat: Nasze sny.

 Cele: wdrażanie do uważnego słuchania utworów poetyckich,  malowanie farbami, rozwijanie wyobraźn , zachęcanie do swobodnej twórczości słownej.

Poczytajcie, posłuchajcie:

„Marzenki”

Kiedy zasypiam, przychodzą nocą i razem ze mną okropnie psocą!

 Potrafią sprawić, że łóżko lata i fruną ze mną dokoła świata .

Jak chcą, to zmienią mnie w krokodyla, co się po chwili zmienia w motyla .

 Do dziwnych krajów mkną na wypady, gdzie wodospady są z czekolady .

Mieszkamy w igloo albo w wigwamach . Bawią się ze mną nawet do rana!

To takie stworki ze snu lub z drzemki . Jak je nazwiemy? Może Marzenki?                               

                                                                               Maciejka Mazan            

Przykładowe pytania:

 – Kiedy pojawiają się Marzenki? – Co robią Marzenki? – Jak waszym zdaniem Marzenki mogą wyglądać?  

Wykonanie pracy plastycznej techniką malowania inspirowanej wierszem.

Do słuchania, do śpiewania: